
Povećajte obim poslovanja i do nekoliko puta
Kao i mnoga druga sredstva oglašavanja i internet ima za cilj da unapredi obim poslovanja i poveća prag profitabilnosti Vašeg preduzeća.
U čemu je tajna uspeha i povećanog interesovanja za internet oglašavanje?
Za razliku od klasičnih sredstava oglašavanja, radio, televizija, novine, gde se povraćaj uloženih sredstava ne može jasno videti, oglašavanje na internetu vratiće Vam instant rezultate, pa ćete na svaki vaš uložen evro videti zarađena tri evra. Povraćaj investiranih sredstava nije maglovit već se odmah konvertuje u zaradu.
U koliko to nije slučaj i kod Vas na pravom ste mestu jer ste pronašli profesionalce koji će u relativno kratkom vremenskom periodu multiplicirati obim poslovanja i iskoristiti sav potencijal koji internet pruža na Vašem tržištu.
Prepustite Vaše poslovanje sertifikovanim AdWords profesionalcima
Bilo da tražite promociju Vašeg brenda ili novog proizvoda, imate svoj webshop ili nudite svoju uslugu, oglasne mreže su nezaobilazna mesta koja će Vam doneti mnoštvo novih klijenata. Kao sertifikovani adwords profesionalci, optimizacijom i detaljnom analizom tržišta omogućićemo Vam da do svojih klijenata dođete brzo, efikasno i višestruko povoljnije.
Redovnim dnevnim monitoringom svake kampanje prilagodićemo i pravilno rasporediti definisani budžet, pratićemo konverzije, retargetirati potencijalne klijente i učiniti sve što je neophodno da uvećamo Vaš profit jer Vaša zarada je i naš uspeh!
Pogledajte oglasne pakete prilagođene poslovanjuOvo je jedna od najboljih marketinških odluka koje smo doneli od kada naš sajt postoji.
Da bi pospešili naše poslovanje, kupujemo PPC oglašavanje duže od dve godine. Tokom tog vremena, nekoliko puta smo se opekli sa SEM "expertima". Kada smo pronašli OME kao SEM agenciju za oglašavanje bili smo veoma skeptični: da li su ovi momci stvarni? Da li oni zaista imaju vremena da razumeju naše jedinstveno tržište? Da li su profesionalno organizovani?
Da li oni zaista mogu da izađu na kraj sa našim visokim budžetom i velikim očekivanjima? Mogu li da vode kampanje i na srpskom i engleskom jeziku? Hoćemo li moći blisko da sarađujemo sa konsultantom? Da li koriste formule i objedinjene skripte ili metodično spoje sve oglase i kampanje zajedno pa onda mere rezultate? Hoćemo li biti obavezani lošim poslovnim ugovorom sa preskupom klauzulom raskida?
Za 4 meseca koliko smo radili sa Anom iz OME uspeli smo da dobijemo odgovore na sva naša pitanja, a naša sva očekivanja bila su daleko, daleko premašena. Naš obim poslovanja je na rekordnom nivou, a naši troškovi niži su za u proseku 20%.
Ana se potpuno posvetila da bi najbolje razumela naše jedinstveno tržište i mukotrpno izbalansirala evaluaciju ključnih reči i oglasnog teksta što nam je dovelo više kvalitetnih lidova bez dodatnog povećanja budžeta.
Ovo je jedna od najboljih marketinških odluka koje smo doneli od kada naš sajt postoji.
Vedran MIšić, vlasnik škole stranih jezika